Thursday, March 26, 2009

Hari yang Menngembirakan

Beberapa minggu yang lepas, semasa saya bercuti sekolah, saya dan adik-beradik saya membeli banyak-banyak cakera padat yang baru dijual untuk ditontoni untuk hari itu. Ada cerita yang menyedihkan, megertawakan, menyeramkan dan ada cerita 'suspense' juga. Dari tengah hari hingga lewat malam kami menontoni semua yang kami beli. kani makan makanan ringan sahaja pada hari itu. Masa itu saya berasa sangat gembira kerana inilah satu peluang yang saya hanya dapat untuk meraihkan cuti sekolah saya dengan adik-beradik saya hingga lewat malam dengan pelbagai perasaan menonton cerita tersebut.



Keesokan hari ibu saya megajak saya dan adik saya untuk menggoreng 'pancake'. Biasanya mak saya goreng 'pancake' putih , tetapi pada hari itu mak saya menggoreng 'pancake' dengan perasa pandan. Mmmm! Sedap! Dengan madu, lagi SHIOKK!!=)



Apa saya harap untuk minggu yang akan datang.....



Sebenarnya, saya tidak pernah terfikir untuk menggembirakan hari saya. Saya hanya harap bahawa saya selalu berasa gembira, walaupun ada harinya saya megalami masalah yang besar =)

No comments:

Post a Comment